Friday, April 9

ideální muž má gramofon

včera jsem byla něco jako běhat. napsala jsem si seznam ulic, kde budu kam odbočovat, a vydala jsem se na sraz s dew do bráníka. hned na první odbočce jsem zatočila blbě, takže jsem si prohlídla podolí. nadávala jsem, protože trend dávat na rohy ulic cedule s názvama se v podolí očividně moc neuchytil. nadávala jsem, protože jsem šlápla do louže, když jsem se snažila pustit si další album. na playing the angel se běhá dobře. nadávala jsem, protože když mi přišla zpráva na gtalk, tak mi začala hrát nějaká hudba. musela jsem se odhlásit. nadávala jsem na fup. maminky kolem ze mě musely mít radost. mno. ale bylo jaro a vonělo to a nakonec jsem došla/doběhla tam, kam jsem měla, dala tři dvanáctky, snědla marinovanou krkovičku, a odsud dál je to poněkud nejasný. víno, malinovice, fotky z itálie, cestovatelský touhy. pojedem do říma a bude to super. kočky. a tak. jaro!
98 | stripes
chtěla jsem se prohrabat v mobilu a podělit se o hluboký myšlenky, co si tam ukládám v pozdních nočních hodinách, ale moc jsem toho nenašla. jenom já myslím že kdybysme tu blanku pozvali, tak by možná i přišla, co jsem vyslechla jsem si na hradčanský a už twítovala. to bylo zase jiný jaro. nějaký zhulený poznámky ze stejnýho večera.
chtěla jsem se divit, že mám hlad, ale ono je už docela čas na to mít hlad.

3 comments:

dewberry said...

jé, na tuhle fotku jsem úplně zapomněla...no, ono je toho víc, co si nevybavuju :)
ale malinovice s malinama je fakt super!

nioblad said...

ta fotka je pěkná, taková jak z mezipater =p

e*v said...

dew: hihihi.
nio: zádivíš. závidíš!