Friday, September 26

vrták

oblíbené téma, rok co rok. večerní vůně. myslela bych, že je všechno pryč. ale stejně se to vrací, s tou vůní, s tím chladem. vzpomínky. zasraný vzpomínky. jednou za rok, úlitba vzpomínkovým bohům. rok co rok. tři roky? čtyři roky? vždycky se to na podzim vrátí.
chvilka pro sebe. ever had it? dva oblíbené díly grey's. dva nejsmutnější. krev na prstě, nemáme otvírák na pivo. malinový pivo. dneska podruhý, ta krev, poprvý mě útočící kočka sekla přes ruku.
pomiliontý mě podzim sekne přes ruku. zmate mě - ale chce, abych zůstala příčetná. v čase burčáků, v čase vinobraní, v čase kdy mám pocit že mi bouchne - nikoliv hlava, ale srdce. kdy jsem zmámitelná cizinci v dlouhých černých pláštích, morpheus, sandman. v čase kdy mizí přítomnost a jediný co je, je minulost vracející příliš přesně. podzim. a to jediný co je je budoucnost, s každým rokem méně uvěřitelná.
kdo mě vezme za ruku a vyvede z černého lesa?
vrták podzim. nakonec mě provrtá. a všechno co ve mně je, uteče. nenávratně.
příčetná. i always am. morfee.
malilililinko malilililinkou.
meredith a derek se milují někde na sesterně. danny umírá. seriály. život. a mně tečou slzy jako loni na podzim. odemknout třináctou komnatu.

7 comments:

zoe said...

tohle je smutný. a hodně výstižný. fakt to sedí.

Anonymous said...

hm, jo, to je dobrej díl.

e*v said...

zoe: to je tím podzimem.

nio: to je tím podzimem. asi si ho pustím znovu :)

Anonymous said...

mas sablonu "to je tim podzimem"? mozna by to stalo za to.

zoe said...

cha, skoro rok starý! já věděla, že si to pamatuju správně. ok, to je všechno, končim.

e*v said...

s podzimem?

zoe said...

ne, já si pamatovala, žes psala o té epizodě GA. Někdy na podzim.