Saturday, February 2

turning the inside in

čtvrtek: s pp a později i mh zapíjím u sudu koušku. vína je velmi mnoho a některé i prší, ale než dorazí mh, vzpomínáme na to divný horký jaro plný deště a je v tom... něha? nevina?
jo, to jaro. plný napětí, strachu, jánevímčeho. tohle jsme asi nemuseli otevírat, ale stalo se. a nevadí to. slejvák a bílý víno za bílýho dne.
a pak dorazí mh, což možná neměl dělat. chudák. jsem opilá, veselá, hlučná a je mi strašně dobře.
páteční voko, sobotní plavání, sobotní večer u fre.
a minulý týden, který měl být obětovaný posledním kouškám, byl spíš obětovaný chorobě. (cože? já už jsem nemocná týden? kam to zmizelo? co jsem dělala?)
no nic. choroba sem, choroba tam, zítra mě čeká příprava na matiku (pomoc) a příští týden chci mít z krku všechno. a pak...
jela bych někam do tepla, jako ostatně vždycky. a až přijde jaro, přežiju to? tu touhu měnit věci, kterou pomalu prorůstají kořeny paniky z normálního života. budu někdy vědět co vlastně chci?

No comments: