Monday, November 26

apo apo apo

a podobně.
v pátek jedeme šílenou mlhou. na hvězdárně se šíleně opíjíme. k tomu bych chtěla říct, že kdyby si někdo, s kým jsem si povídala, chtěl ještě popovídat, tak icq tu mám. vůbec, celá debata vyplynula z debaty o blozích, a překvapilo mě, kdo mě všechno čte. (a kdo mě všechno nechápe:)
v sobotu navštívíme traubku. je tam zakouřeno a oproti minule nehrají floydy, ale to nevadí. zpátky na hvězdárnu je to kousek.
shrnuto, byl to milý víkend. oproti loňsku nebyl tak emočně vypjatý. ani tak úžasný a pohlcující. prostě normální apo. i když... kde jinde jsou někteří lidé schopni do pěti do rána zaníceně debatovat o fyzice? kde jinde, když je vám fakt hodně blbě, dostanete šíleně silný čaj?
a tak. zítra, odlet. bojím se bojím, jako vždy. mám seznam patnácti lidí, kterým chci napsat a tak asi nebudu dělat nic jiného. snad nebude v jižní zemi moc zima, kvůli tomu tam nejedu.

2 comments:

Anonymous said...

ja se ozvu :)

e*v said...

tak jo. :)