Sunday, October 24

brno III

a z prahy. poslední noc byla plná cest z kolejí na hvězdárnu a zpátky a taky toho vína. jak tak koukám na svůj poslední příspěvek, není mi úplně jasné, co jsem tím vlastně chtěla říct. možná jen nějaké proudy myšlenek z podvědomí. rozhodně jsem se necítila špatně, beznadějně nebo depresivně, jen se mi chtělo strašně spát. ovšem jeden u nejzábavnějších okamžiků bylo psaní si s ladou z jedné místnosti do druhé přes ICQ a navíc s tím, že jsem, jak už jsem zmiňovala, měla místo obrazovky plátno, takže všichni mohli naši duchaplnou konverzaci vesele sledovat.
a jeden obrázek, který tak hezky ladí s barvami na těchto stránkách ;)

jak zpívají aerosmith: life's a journey, not a destination. takže nejlepší je asi pořád někam jezdit, pořád se někam těšit a odněkud vracet...

No comments: