Saturday, October 9

oh the last day of summer never felt so cold

tady a teď nedávám.
na kavalírce plane babí léto a já skládám blbý básničky.
já jsem prostě vždycky o moc kroků napřed. nevidím to co je, koukám, co může být. - mně to přijde jako lepší model než mám já. - mně to přijde jako průser.
babí léto. čistá hlava. nedostatek čehokoliv.
je nám líto, ale nemůžeme zprávu doručit, telefonní číslo v síti vodafone neexistuje.
jsem ztracená ve vztazích lidí kolem sebe. píšu míň a míň. dioptrie růžových brýlí ve švanďáku. ve svý lajně čisthlavosti si povolím dvě deci červenýho. v lokalbloku sedím a zároveň tancuju, nějaký sebevědomí mě dohání až ve chvíli, kdy mám pocit, že je to zbytečný.
tady a teď není. jsem furt deset let v budoucnosti a v každým okamžiku minulosti. furt. project manhattan.
psala bych. spala bych. snad příště, dřív.

2 comments:

dee said...

a já to četla až teď :(

Radek said...

Já až teď :-)