Monday, June 7

semtam

žiju v semtam světě. semtam pivo, semtam oběd s někým milým, semtam se mi podaří se vyspat. semtam drobný, nekoncepční radosti. semtam divný vzpomínky na loni.
pivoňky. pivovoňky. dostala jsem kytici a voní po bytě. dostala jsem rostlinu-avokádu, a moji péči zatím snáší. dostala jsem truhlík s bylinkama a kromě bazalky jsem hned zapomněla, která je která.
dostala jsem knihu, kterou jsem uhodla ještě před rozbalením.
a najednou je léto. zednenaden. teď. zbytečný léto v sedmým patře bez balkonu. zbytečný léto bez auta a volna a odpolední na hostivaři.
tyhle jednou-za-14-dní sezení jsou dobrý hlavně k tomu, abych se strnulou gestikulací popsala něco, co vzápětí zhodnotím jako "tohle stejně řeší všichni". ale k čemu to je, když to sama vyřešit nedokážu. ale gestikulace mi jdou a jde mi zdánlivě neřešit nic, vytvářím si nicneřešící bublinu, ve který pluju světem. možná mě utlumila ta zima. vnímám jen akáty.
vnímám jen hudbu. v době, kdy jsem v práci neměla sluchátka, se mi neustále generovala v hlavě. mám na to zvláštní systémy.
pivoňky pivoní. slunce mě ráno budí, poslouchám fever ray a doufám, že ty věci, který se mi usídlily v hlavě, a který monotónně opakujou, že něco mohlo bejt jinak, jednou zmizí.

4 comments:

anouk de poulain said...

miluju pivoňky :) ještě, že se nepěstují v bytě v květináčích, taknějak zabiju všechny kytku kromě kaktusů a těch, co rostou na zahradě :)

dewberry said...

"zbytečný léto" - minulej tejden jsem ještě nadávala na déšť a na zimu a te´d mám taky pocit zbytečnýho léta, páč mám rýmu, jsem zalezlá ve studovně a trpím.

nioblad said...

neopisuj!

e*v said...

anouk: mně rostou před domem, mám chuť na tajnou noční výpravu :)

dew: aspoň se učíš! držím palce.

nio: neopisuju. co opisuju? dyť ani neumím psát :)