Monday, May 3

movements

movement je můj oblíbenej tag na flickru pro rozmazaný fotky. here i am.
zvláštní, jak se věci dějou, když je člověk nečeká. jak se dějou, když se nechá nést.
salome - netačni nechceš-li, salome - hosté už odešli - noc je deštivá. před domem rostou mokrý šeříky a já je trhám a prší na mě z nich voda.
pomíjivost. turn the page.
zase jednou mi docházej věci. sedím na schodech světozoru se třetí sklenkou vína a deepriver, které nosím ovoce a sýry podle vzoru all for the bride. a pak jdu deštivou nocí a trhám šeříky. nechtěla bych v tý době žít. nevím, jestli bych obstála. vytáhla mě na zítra se bude a já jsem málem zašlápla havla. a odpustím si všechny možný patosy. you pretend it doesn't bother you. spolu s čtením gottlandu chápu. a taky nechápu nic.
pravda hraje roli jen pro toho, kdo ji chce slyšet.
na muzeu se roztrhneme každá do svýho metra, pošleme si pusu, a já kmitám metrem domů. na pankráci visí u eskalátorů plakát ksčm; koutkem oka chytím třešeň (předtím jsme jedly melouny, jahody, pomeranče a hrozny) a udělá se mi doslova špatně. jakkoliv chápu, teď chápu víc. a u šeříků před domem si kryla začnu zpívat nahlas. automaticky.
a moje prateta, ta, v jejímž bytě bydlím, ta, která má stejný jméno, takže jsem nemusela měnit štítek na schránce ani zvonku, byla zapřísáhlá komunistka.

No comments: