Tuesday, January 5

two ou ou nine

inspirovala jsem se u nio. loni jsem nebilancovala, ale v zájmu letošní bilance jsem si pročetla svoje loňský příspěvky. je jich málo.
takže, v roce 2009 jsem
byla poprvý v maroku / nejzápadnějc doposud
viděla největší bouřku svýho života
bydlela chvíli v samotným centru města
hodně vydělala a hodně utratila
začala fotit metro
napsala hodně příspěvků myšlenejch jako volání o pomoc
zamilovala se do paříže
zamilovala se do edi
zamilovala se do tataráku
letěla osmkrát letadlem
třikrát se stěhovala
začala darovat krev
psala převážně o snech
ztratila vršovice
začala řídit
nepouštěla poprvý lampion - to bylo až po půlnoci
hodně pila, abych nevnímala
koupila si několikery boty na podpatku
koukám, že jsem převážně místová a racionální. pocity nějak vylučuju. asi je to dobře. určitě. tak na 2010.

3 comments:

nio said...

pěkný. nějak mi připadá ten můj výčet hrozně nudnej, jak čtu ty ostatní...

Dewberry said...

a fotky metra jsou super!

e*v said...

nio: já byla tak nadšená, že jsem napsala aspoň něco, až jsem zapomněla napsat, že jsem přišla ke dvěma příšerám :)

dew: díky. měla bych něco nafotit, ehm, stagnuju. když dneska dodělám kód, tak půjdu.