Monday, November 30

mišmaš na téma "ještě je pořád neděle!"

taky máte pocit, že když nasednete do metra, nemůže to na další stanici trvat dýl než minutu? metro je totiž zázračnej dopravní prostředek, aspoň já mám pořád ten pocit.
taky jste si všimli, že slovo adventní se rýmuje se slovem dementní? v intersparu hrajou "and this christmas will be very special christmas for me" - což budou. naprosto netuším, co budu dělat. a nevím jestli to chci vědět. možná by nebylo tak špatné být prostě sama doma. s kočkama.
není nad kamarády, který přijdou až k vám domů se spoustou vína. není nad nio a rozhovory. není nad večery s lidma, se kterejma si strašně moc rozumíte. nad seriály, nad viktora janiše, nad mievilleho a mapu edinburgu. možná není všechno jenom iluze. není nad koncerty kamarádů z brna v praze, nad trojpatrový kavárny, nad večery s muppet show, nad ranní scrabble a listování a luštění ma langue au chat.
měla jsem včera dost zvláštní náladu a spousta věcí mi najednou připadala jinak. červený víno je lítostivý, vždycky bylo. lituju toho, že se chovám nevyrovnaně a ubližuju tím lidem. izolace je dobrá věc, protože nemůžete nikomu ubližovat, ale nevím, jestli bych dokázala nemít všechny ty věci popsaný výš. můj sociální život je naprosto v pořádku, děkuju za optání. aspoň že tak.

4 comments:

nioblad said...

někdo mi nedávno říkal, že v metru se přepravují jenom těla, duše zůstávají na povrchu.

zoe said...

to byl nějakej Brňák, ne? :)
Ne vážně, taky nevim, proč mě metro fascinuje. Sice se mi tam nikdy nechce, ale taky trochu věřim, že je kouzelný.

e*v said...

jj, takovej mimosvět. škoda že se jím nedá odjet někam úplně pryč.

Jerry! said...

Pokud chcete zjistit, co se v metru opravdu děje, tak doporučuji maďarský film Revizoři. Možná se dá odjet pryč :)