Thursday, October 30

voices

ať je to jen záchvat. ať to odezní.
nothing can save me. can something save us?
za dva dny spotřebuješ tolik hrnků, kolik by mi stačilo na tejden. neptáš se mě, co čtu, i když ti mávám knížkou před očima. neptáš se, odkud je fotka, kterou jsi ještě neviděl. meju nádobí, i když tu teď nebydlím. rozpolcenost.
lights go out on red hill town
tečou mi slzy. samy od sebe. do skleničky hodím ledovej trojúhelník a zaleju ho třináctiletou whisky, kterou jsem dostala za ty dvě písmenka před jménem. jsem ráda, že jsem nešla na koncert, tahle smršť by mě zastihla tam.
love slowly slips away
love has seen us better day
vzbuď mě z tý noční můry. přece bude jaro. máme patro a chceme kočku. ještě před týdnem jsem věřila všemu.
november fits me. z trojúhelníku se stal stromeček, jak stál ve skleničce a odtál jen po whisky level. mít sílu jako upíří hrdnika mojí knížky, sklenička se mi rozletí v ruce. odkašlu si, jsem chronicky nachlazená už asi sto let. anebo možná mě studí whisky.
too much to dream last night
studený konečky prstů. panika. narostly mi kytarový nehty, jen na jedný ruce.
kouřová chuť. who saves me? i can save myself, but i never wanted to.

No comments: