Tuesday, May 6

týden v ...

přestal mi fungovat google calendar alias záložní paměť. co jsem dělala v uplynulých dnech - toť otázka. různé volné dny se mi vkrádají do rozvrhu a já se už zase flákám.
byla jsem v brně. a ne jednou! v pondělí totiž hráli v planetáriu distant bells - jako zákapela (zatím) neznámé skupiny head off to. takže po nejrůznějších peripetiích jsme se s :m: sešli a užili si koncert. a taky následné posezení ve sklepě. a taky cestu nočním vlakem. po požití prášku na uklidnění jsem spala až 50% cesty. a ráno jsme ránem klopýtali metrem a vršovicemi domů.
v úterý jsem dostala svoji první sukni. zatím potřebuje upravit, malinko, a trochu se v ní cítím nervózní. je tak pěkná a lehká a vílová, až se ztrácím v zrcadle a rovnováhu taky.
ve středu jsou čarodějnice. na pankráci je živo, ale my se pod dohledem české elevize přesuneme do red hooku a povídáme si. jestli to k něčemu povede... kdo ví.
já vím, měla bych víc psát. dokonce bych i chtěla. hučí mi v hlavě všechno možné. ale nějak nezvládám. boční aktivity omezuju na minimum. například nečtu blogy. ale to nevadí, ostatní jsou na tom podobně. (držím spřáteleným duším palce u maturit.)
ve čtvrtek jsme nedělali nic a bylo to příjemné. hrála jsem novou hru, se kterou musím rychle přestat. (anno 1701)
v pátek jsme se opět odebrali do brna, užila jsem si jahodovovanilkovou vodnici a pak přepadla p* na privátě s tím, že n+1.tý návštěvník se ztratí (n=1, ale to neva). přes moji únavu jsme si do dvou vyprávěli vtipy, kouřili další dýmku a - rozuměli si. a protože týden začíná víkendem, tak o víkendu zase příště... možná i s fotkama.

2 comments:

paulie z maleho mesta said...

Zákapela pobavila. :) A ty prášky na uklidnění jsou důsledkem kterékapely?

Anonymous said...

taky bych chtěla víc psát. a že já budu. až budu mít dva roky prázdnin. vlastně čtyři měsíce. ale teď se učím, abych totéž nemusela provozovat až do září...