Sunday, December 12

asi jsem pila málo...

včera jsem po dlouhé době zavítala na hvězdárnu. vrátila se blanka z jižní koree a někdy mám pocit, že není jediná, koho jsem půl roku neviděla. a jelo se, už v osm, curacao, kaktusový džus, jahodová vodka, bezhlavé míchání a bezhlavé pití. jako za starých časů, zní mi hlavou, ale... kouzlo už je asi pryč. odešla jsem před půlnocí. snad je to jen otázka priorit. a ani jsem se příliš neopila. což dost dobře nechápu. 23. tam samozřejmě na vánočním večírku budu. akorát ten pocit, že i když je to všechno děsně fajn, vždyť jsou to titíž lidé jako před třemi, čtyřmi lety, že bych byla raději jinde... ten budu muset nějak utišit.
týden návratů, dnes večer se vrátí bára z anglie... a já doufám, že u mně přespí, protože zatímco dny mám plné a přeplněné elektrickými obvody a jinými nechutnostmi, noci zatím jen tak napůl.
a tak vůbec. hurá, obvody, ať nemám večer na nádraží výčitky svědomí, že jsem se zase, ale vůbec, neučila.

2 comments:

paulie z maleho mesta said...

Turn around,
giving more than you take.
Lost and found
in the past...

All across this barren land,
elder voices tell
stories of a desert ghost.
The legend of a man
swallowed by the sand.
High upon the red dunes,
a prophet in the wind...
a vision like a mirage,
rises from a man
swallowed by the sand.
Fading...
into the shadows
of the legend
you became.
Fading...
into the mystery
and the romance
of your fame

e*v said...

nojóóó, ale co já tady :) jako bych tady stejně nebyla pořád. ne, ne, já si nenechám brno zevšednět. ještě aspoň semestr :)